به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    سالن های زیبایی در زندگی خانم ها نقش بسیار موثری ایفا می کند. چرا که اکثر خانم ها برای رفع مشکلات زیبایی خود مجبور هستند به مراکز زیبایی مراجعه کنند. سالن های زیبایی نسبت به قدیم خدمات بسیار گسترده تری ارائه می دهند و به یک مرکز جامع آرایشی و زیبایی تبدیل شدند. اول از هر کاری برای مراجعه به یک سالن زیبایی باید دقت کنید که دارای مجوز ارائه خدمات زیبایی هست یا نه و آیا تمام اصول بهداشتی را رعایت می کند؟

    اگر نمی دانید برای انجام خدمات زیبایی و رفع نیازهای آرایشی و بهداشتی به کدام مرکز زیبایی مراجعه کنید، بهتر است در این مقاله همراه ما باشید. هدف از ارائه این مقاله معرفی ۱۰ تا از بهترین سالن زیبایی درتهران می باشد تا شما نیز با آنها آشنا شوید.

    چگونه یک سالن آرایشی خوب انتخاب کنیم؟

    همیشه با مراجعه کردن به یک سالن زیبایی جدید با حرف ها و جملات تکراری مانند قبلا موهات رو کجا کوتاه کردی یا ابروهاتو قبل از چه کسی برداشته است؟ مواجه می شویم. این کلمات همیشه برای مطرح کردن خدمات و حرفه ای سالن زیبایی ایجاد می شود تا به شما بفهماند از این به بعد فقط به این سالن مراجعه کنید.

    چگونه یک سالن آرایشی خوب انتخاب کنیم؟

    اگر ساکن تهران هستید و از مراجعه به سالن‌ های متعدد خسته شده اید دیگر نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با ویژگی های مهم یک سالن زیبایی آشنا می کنیم تا بهتر بتوانید بهترین سالن زیبایی در تهران را انتخاب کنید.

    مهمترین اصل یک سالن زیبایی رعایت نظافت و بهداشت محیط است.

    برای انجام هر اقداماتی مانند برداشتن ابرو یا میکاپ و هر چیز دیگری اولین ویژگی مهم سالن زیبایی رعایت نظافت و بهداشت است‌. معمولاً سالن هایی که به صورت کاملا حرفه ای در این زمینه فعالیت می‌کنند قبل از هر چیزی به این مسئله اهمیت می دهند و روزانه به صورت چند بار تمام وسایل را ضدعفونی می کنند. همچنین تمام پرسنل سعی می کنند محیط آرایشگاه را تمیز نگه دارند. تمیز نگه داشتن وسایل آرایشگری مانند تجهیزات مورد نیاز برای کوتاهی مو و یا اصلاح ابرو بیشتر از هر وسیله دیگری در آرایشگاه اهمیت دارد. پس فراموش نکنید با مراجعه به آرایشگاه حتماً به وسایل سالن و محیط اطراف با دقت نگاه کنید و در صورتی که با عدم رعایت نظافت و بهداشت مواجه شدید دیگر برای انجام اقدامات زیبایی با آن سالن مراجعه نکنید.

    مدیریت زمان و خوش قولی به مشتریان

    برخی از آرایشگاه ها اگرچه با تعیین وقت قبلی مراجعه می کنید اما باز هم باید زمان زیادی منتظر بمانید. در واقع مشتریان خود را مجبور می کنند ساعت های زیادی در آرایشگاه بمانند تا نوبتشان شود. این موضوع باعث خستگی زیاد مراجعین می‌ شود و حتی باعث می‌ شود فرد به خاطر مشغله های زیاد دیگر به چنین آرایشگاهی را برای اقدامات زیبایی خود مراجعه نکند. پس قبل از مراجعه به ساعت کاری سالن مورد نظر خوب دقت کنید و در صورتی که وقت شما را در زمان های نامناسب مشخص کرد، بدانید که نظم و زمانبندی کارشان اصلاً مناسب نیست.

     
     
    حسین
    -
    بازدید : 234
    برچسب‌ها :

    اخبار پزشکی آنفولانزا و سرما خوردگی در مدنیوز

     آنفلوآنزا در حالیکه هنوز زمستان نیامده، زودتر از انتظار رسید، اکنون در جامعه با یک جهش و تعداد رو به افزایش بیماران مبتلا به آنفلوآنزا به خصوص دانش آموزان روبه‌رو شدیم، در واقع آنفلوآنزا امسال زودتر از سال‌های قبل شیوع پیدا کرد، در سال‌های قبل معمولا از اواسط آبان با افزایش موارد آنفلوآنزا مواجه می‌شدیم اما امسال چند هفته زودتر شروع شد و ادامه خواهد داشت.

    برخی از پزشکان بر این باورند که دلیل همه گیری شیوع آنفلوآنزا زودتر از معمول کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، در یکی دو سال قبل مردم به دلیل نگرانی از شیوع کرونا از ماسک استفاده می‌کردند اما الان که آمار موارد ابتلا و مرگ ناشی از ویروس کرونا کاهش پیدا کرده واز وقتی که مردم ماسک‌ها را کنار گذاشتند در چنین شرایطی اگر یک نفر به آنفلوآنزا مبتلا شود زنجیره ابتلای سایر افراد هم شروع خواهد شد و گسترش پیدا می کند. جدید ترین اخبار پزشکی مد نیوز مربوط به آنفولانزا را می توانید از طریق سایت مد نیوز دنبال کنید.

    آنفلوانزا را با سرماخوردگی اشتباه نگیرید

    آنفلوانزا یکی از شایع ترین بیماری های فصل سرماست که منشا آن ویروسی بوده وباعث عفونت دستگاه تنفسی انسان می شود، این  عفونت ویروسی بینی، گلو و ریه‌ها را درگیر کرده ولی  معمولا از نظر بالینی با سرماخوردگی معمولی اشتباه می‌شود ولی از آن خیلی شدیدتر است و به صورت  ناگهانی بروز می‌کند.

    وی، لرز، تب، سردرد، گلودرد، سرفه، آبریزش و گرفتگی بینی، درد و ضعف عضلانی و بی‌حالی را از شایع ترین علایم آنفلوآنزا دانست و افزود: ممکن است برخی از بیماران تهوع، استفراغ و اسهال هم داشته باشند و  این بیماری دارای عوارض جدی در کودکان زیر ۲ سال و افراد بالای ۶۵ سال می باشد. 

    نحوه انتشار آنفلوانزا چگونه است؟

    خسرونیا اظهار داشت: ویروس آنفلوانزا از طریق ترشحات تنفسی بیماران در اثر سرفه یا عطسه گسترش می‌یابد ولی از طریق دست دادن و تماس با وسایلی که فرد مبتلا به آن‌ها دست زده است نیز منتقل می‌شود. این بیماران از دو روز قبل تا ۲۴ ساعت پس از فروکش کردن تب، ناقل بیماری هستند. بعضی از افراد ممکن است مبتلا به این ویروس شوند ولی هیچ علائمی نداشته باشند و همزمان ویروس را به دیگران منتقل کنند.

    وی با بیان اینکه مکانهای پر جمعیت مانند اتوبوس و مترو می تواند عامل انتقال ویروس آنفلوانزا باشد، تصریح کرد: در شرایطی که ویروس آنفلوآنزا ممکن است ساعت ها در محیط سرد و رطوبت کم در محیط زنده بماند و ترشحات آلوده را منتقل کند، به همین دلیل به همه افراد توصیه می شود در این مکانهای بسته حتما ماسک بزنند و دستهای خود را ضدعفونی کنند.

     
    حسین
    -
    بازدید : 614
    برچسب‌ها :

    پورت شیمی درمانی از یک لوله ی سیلیکونی و انعطاف پذیر تشکیل شده است که پورت را به رگ مرکزی بدن متصل می کند و هر گونه تزریق دارو، سرم و خون از طریق پورت و لوله اش روی رگ مرکزی انجام می شود.

    شیمی درمانی برای درمان بیماری هماتولوژی و انکولوژی مانند سرطان می باشد و به نوعی از رشد سلول های سرطانی جلوگیری می کند.

    در این نوع درمان از داروها و قرص های شیمیایی برای از بین بردن توده های سرطانی استفاده می شود. یکی از روش های تزریق دارو به بدن بیمار استفاده از پورت می باشد.

    استفاده از این روش بسیار مفیدتر است چون ترزیق زیاد خون یا دارو با استفاده از سرنگ علاوه بر درد و ناراحتی زیاد، باعث سوراخ شدن رگ های خونی و مسدود شدن و نازک شدن آنها می شود.

    همچنین برخی مواقع داروها و مواد شیمیایی که تزریق می شوند بسیار سوزاننده می باشند که بهتر است به جای تزریق مستقیم به رگ از پورت استفاده شود.

    پورت شیمی درمانی دستگاه کوچکی می باشد که در سمت راست قفسه ی سینه و زیر پوست قرار می گیرد. پزشکان از این پورت برای تزریق دارو، خون به رگ بیمار و نمونه گیری استفاده می کنند.

    طریقه کاشت پورت زیر پوست

    بهتر است عمل پورت گذاری حداقل یک هفته قبل از شیمی درمانی انجام شود چون این کار عوارض جانبی آن را تا زمان انجام شیمی درمانی کاهش می دهد.

    عمل پورت گذاری با یک عمل ساده انجام می شود و نیازی به بیهوشی نیست و با یک بی حسی موضعی ساده هم هیچ دردی احساس نمی شود. ابتدا روی پوست برش کوچکی انجام می شود و پایه ی پورت در آن جا قرا می گیرد سپس لوله ی پورت از طریق سونوگرافی هدایت می شود و از رگ موجود در زیر چانه و گردن می گذرد تا بالای قلب میرسد در آخر نیز پوست اطراف پورت با استفاده از نخ قابل جذب دوخته می شود.

    انواع لوله (کاتتر)

    لوله های مربوط به پورت ها انواع مختلفی دارند ولی در حالت کلی همه ی آنها کار مشابهی انجام می دهند و تفاوت آن ها در محل قرارگیری آنها می باشد:

    • کاتتر PPIC: این کاتتر توسط دکتر یا پرستار با تجربه و آموزش دیده داخل رگ موجود در آرنج قرار داده می شود. برای انجام این کاشت نیازی به بیهوشی نیست و با یک بی حسی موضعی ساده هم می تواند این عمل را با موفقیت انجام داد.

    • کاتتر Hickman: این کاتتر توسط دکتر یا پرستار با تجربه و آموزش دیده داخل رگ موجود در قفس سینه قرار داده می شود. این کاتتر از رگ موجود در گردن می گذرد و به قسمت بالایی قلب که رگ مرکزی بدن در آن جا قرار دارد ختم می شود. برای انجام این عمل علاوه بر بی حی موضعی از قرص های خواب آور و آرامش بخش نیز استفاده می شود.

    این پورت همراه کاتتر می تواند به مدت چند هفته یا چند ماه بر روی بدن باقی بماند.

    مزایای استفاده از پورت شیمی درمانی

    • شیمی درمانی مناسب بیماری هایی می باشد که به طور مداوم از بیماری نمونه گیری انجام می شود و در طول درمان تزریقات زیادی با سرنگ انجام می شود. استفاده ی بیش از حد از سرنگ به مرور زمان باعث سوراخ شدن و ناطدک شدن رگ ها می شود که این هم یک مشکل اضافه می شود.

    • در طول روز بدون هیچ نگرانی و دردی، نمونه گیری و تزریقات مداوم انجام می شود.

    • خطر آسیب به بافت و عضله را کاهش می دهد.

    • با استفاده از پورت شیمی درمانی می توان هر گونه عملیات لازم را در خانه نیز انجام داد.

    جه خرید پورت شیمی درمانی میتوانید باتجهیزات پزشکی سدان در تماس باشید

     
     
    حسین
    -
    بازدید : 256
    برچسب‌ها :

    ضد تعریق ها بدلیل حساسیت زا بودن برای پوست بدن بسیار اهمیت دارند. برای این موضوع برند درایسول چندین محصول به بازار ایران عرضه کرده است .این برند یک برند خارجی می باشد که در آمریکا به مدت 60 سال شروع به فعالیت کرده است. از محصولات با کیفیت این برند می توانیم به :ضد تعریق درایسول مخصوص پوست حساس ،ضد تعریق زیر بغل و کف دست و پا درایسول و ضد تعریق درایسول drysol صورت و گردن مدل میلد اشاره کنیم.

    پاک کننده پوست صورت

    پاک کننده پوست صورت برای خانم ها بسیار مهم است مخصوصا زمانی که آرایش کرده اند و دوست دارند برای سبکی آرایش خود را از صورتشان پاک کنند. برای خرید پاک کننده صورت خانم ها باید اول تشخیص دهند پوستشان خشک است یا چرب .درواقع ژل های شوینده چه از میسلارواتر،تونرها و خیلی اسامی دیگر زمانی کاربرد دارند که بانوان تشخیص دهند چه پوستی دارند و متناسب با آن پوست پاک کننده پوست از برندهای معروف خریداری کنند.

    کرم ضد لک

    انواع کرم ضدلک  با برند های مختلف روانه بازار شده اند، انتخاب کرم ضد لک انتخاب بسیار سختی است .معمولا برای انتخاب کرم قوی برای از بین بردن لکه های صورت از برندهای مختلفی نام برده می شود یکی از پیشنهادات فروشگاه ویتالوکس کرم ضد لک قوی آردن از محصولات آرایشی آردن اکسپرتیج است که طرفداران زیادی را جذب خود کرده است.

    یکی دیگر از کرم های ضد لک پرفروش بازار که محبوب هم می باشد کرم ضدلک پرودرما است این محصول از سری محصولات برند پرودرما می باشد که در بازار ایران به فروش می رسد.و تولید کننده پرودرما شرکت آرا شیمی پارس می باشد.

    کرم ضدچروک

    انواع کرم ضد چروک مطمئن در بازار بسیار زیاد است که به تنهایی انتخاب خیلی مشکلی است برای کسانی که به دنبال این هستند که چروک های پوست صورت خودشان را برطرف کنند.از پرفروش ترین محصولات این حوزه مربوط به پوست کرم ضد چروک آردن اکسپرتیج است.

    ذئودرانت و خوشبو کننده بدن

    در واقع بر روی پوست بدن باکتری‌هایی وجود دارند که بر روی پوست تمام افراد به صورت طبیعی و نرمال وجود دارد. ولی این باکتری‌ها وقتی از حد معمول بیشتر می شوند بوی ناخوشایندی ایجاد می‌کنند. خرید خوشبو کننده بانوان و استفاده منظم و متعهدانه باعث می شود که از بوی ناخوشایند بدن عرق کرده جلوگیری شود.

    ضد آفتاب

    کرم ضد آفتاب برای روز های گرم سال مخصوصا کشورهای قرار گرفته در مدار استوایی جز ملزومات هر خانواده ای است فرق نمی کند چه جنسیتی دارید هر کسی اگر به پوست صورت خودش اهمیت دهد مطمئنن خرید کرم ضد آفتاب را جز وسایل ضروری خود در نظر می گیرد.اما کیفیت در انتخاب کرم های ضد آفتاب بسیار اهمیت دارد. کرم ضد آفتاب ژنو جز محصولات پر فروش می باشد.ضد آفتاب پرودرما 90 نیز از گزوه محصولات پرودرما رتبه خوبی دارد.ضد آفتاب آردن ، ضد آفتاب پرودرما 60،ضد آفتاب پرودرما ۵۰،به ترتیب جز محصولات با کیفیت می باشد.

    مرطوب کننده پوست

    کرم مرطوب کننده پوست وظیفه رطوبت رسانی به پوست و ایجاد چین و چروک و پیری زودرس پوست جلوگیری میکند. برند آمبرلا با تولید ژل کرمهای مرطوب کننده حاوی عصاره‌های گیاهی و میوهای رطوبت مورد نیاز پوست را فراهم آورده و پوست شما را شاداب و جوان میسازد.

    صابون

    انتخاب صابون خیلی در مراقبت از پوست مهم است.بعضی از صابون ها چندین خاصیت را دارند و به طبع هر پوستی صابون مخصوص به خودش را می خواهد صابون ویرگو ضد لک ،صابون تی سی سی آنتی آکنه بسار قوی،یا صابون ضد جوش که صابون کلیندا که به اسم صابون ویرگو سبز نیز معروف است جز برند محصولات ویرگو است که برندی از شرکت شدا کیش می باشد.صابون گوگرد دیترون نیز از سری محصولات صابونی می باشد که در فروشگاه بهداشتی به فروش می رسد.

     

    حسین
    -
    بازدید : 238
    برچسب‌ها :

    سمساری در شرق تهران

     

    سمساری محلی به محلی می گویند که در آن کالاهای دست دوم خرید و فروش می شوند . همه ما حداقل یک بار به سمساری مراجعه کرده اند .هنگامی که نیاز است کالایی با قیمت مناسب خریداری کنند و یا زمانی که نیاز باشد وسایل منزل ومحل کارتان را تعویض کنند اولین محلی که به ذهنتان می رسد سمساری است . با توجه به کمبود وقت و ترافیک در سطح شهر تهران پیدا کردن سمسار گاهی اوقات کاری دشوار و زمان بر خواهد بود اما نیازی نیست نگران ان موضوع باشید کافی است با ما تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن در هر جای تهران که هستید به محل مورد نظر شما بیایم و کالای شما را با قیمت مناسب خریداری کنیم.

    سمسارچی آنلاین در تهران آماده است تا در سریع ترین زمان ممکن لوازم خانگی دست دوم شما با با منصفانه ترین و بالاترین قیمت خریداری نمایید. شما می توانید برای ارتباط با ما از شماره های موجود در سایت استفاده نمایید.

    در صورتی که قصد دارید در مورد مشخصات یک سمساری معتبر در تهران بیش تر بدانید، در گام اول باید بگوییم که، فعالیت این واحد صنفی، نیاز به کسب مجوز های لازم از بعضی از ارگان های دولتی مثل شهرداری را دارد. به طور مثال در صورتی که شخص سمسار بخواهد فعالیت خود را به صورت قانونی در سطح شهر گسترش بدهد، باید مجوز های را برای این کار داشته باشد. در غیر این صورت فعالیت آن غیر قانونی بوده و خرید کالا به صورت دست دوم از آن واحد صنفی، ریسک قلمداد میشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با سمساری در تهران در تماس باشید. سمسارچی خریدار لوازم خانگی شما با بیشترین قیمت در تمام تهران است.

    سمساری در تهران

    آدرس و شماره سمساری در تهران

    سمسارچی در تهران خریدار لوازم خانگی شما با مناسب ترین قیمت می باشد. سوالات خود را از ما بپرسید.

    جهت اطلاع از آدرس و شماره سمساری در تهران با ما در تماس باشید. سمسارچی خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم در تمامی مناطق تهران بزرگ.

    شماره تماس سمساری معتبر شبانه روزی در تهران

    اگر قصد دارید در باره ویژگی های یک سمساری شبانه روزی معتبر در تهران بیشتر اطلاع داشته باشید، در گام اول باید بگوییم که، فعالیت این واحد صنفی، نیاز به کسب مجوز های ضروری از برخی از ارگان های دولتی مثل شهرداری و… را دارد. به صورت مثال در صورتی که شخص سمسار بخواهد فعالیت خود را به صورت قانونی در سطح شهر گسترش دهد، باید مجوز های را برای این کار داشته باشد. پس در غیر این صورت فعالیت آن غیر قانونی بوده و خرید کالا به صورت دست دوم از آن واحد صنفی، ریسک قلمداد می شود. 

    سمساری شبانه روزی مبل تهران – خریدار خرده لوازم انباری در تهران – خریدار وسایل لوکس و لاکچری منزل

    بزرگ ترین امانت فروشی در تهران – خریدار لوازم خانگی دست دوم در تهران

    به راحتی می توانید برای کسب اطلاعات و خرید و فروش از سمساری آنلاین، با سمسارچی خریدار لوازم کارکرده منزل در تماس باشید.

    شما می توانید همچنین در بخش بلاگ سمسارچی آخری مطالب روز خرید و فروش لوازم خانگی و آموزش آن را پیدا کنید.

    سمسارچی، (سمساری فوری) خریدار لوازم خانگی دست دوم در تهران با بهترین قیمت در شهر بزرگ تهران

    چطور به سمساری آنلاین اعتماد کنیم؟

    در صورتی که قصد دارید درباره ویژگی های سمساری معتبر آنلاین بیشتر بدانید، در قدم نخست باید بگوییم که، فعالیت این واحد صنفی، نیاز به کسب مجوز های لازم از بعضی از ارگان های دولتی مثل شهرداری را دارد. به عنوان مثال در صورتی که سمسار بخواهد فعالیت خود را به صورت قانونی در سطح شهر گسترش دهد، بایستی مجوز های را برای این کار داشته باشد. در غیر این صورت فعالیت آن غیر قانونی است و خرید اجناس به طور دست دوم از آن واحد صنفی، ریسک می باشد. امروزه سمساری آنلاین با داشتن مجوز های لازم سبب آسودگی خاطر شما عزیزان شده است.

    خریدار وسایل برقی و گازی در ونک

    سمسارچی خریدار انواع لوازم برقی و گازی در ونک اعم از:

    • ماشین لباسشویی

    • ماشین ظرفشویی

    • یخچال

    • جاروبرقی

    • کولرگازی و…

    جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با سمساری ونک در تماس باشید.

    بهترین سمساری در ونک تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

    حسین
    -
    بازدید : 284
    برچسب‌ها :

     

    اگر شما هم هنگام فعالیت در اکانت اینستاگرام خود با ارور من ربات نیستم اینستاگرام مواجه شدید و بسیار ناراحت و سردرگم شده اید و به دنبال پاسخ سوال چطور تست من ربات نیستم اینستاگرام را انجام دهم؟ هستید به مکان خوبی مراجعه کردید. ما در این مقاله قصد داریم به روش حل مشکل i’m not a robot اینستاگرام بپردازیم.

     

     

    رفع ارور من ربات نیستم اینستاگرام

     

    وقتی با تست من ربات نیستم اینستاگرام روبه رو میشوید، تست من ربات نیستم recaptcha حریم خصوصی اینستاگرام نصفه نمایش داده میشود وشما قادر به رفع مشکل راستی آزمایی اینستاگرام نیستید. اما حال سوال اینجاست چه راهی برای حل مشکل نصفه باز شدن من ربات نیستم اینستاگرام وجود دارد ؟ تا آخر این آموزش همراه ما باشید تا روش حل مشکل بازشدن صفحه من ربات نیستم اینستاگرام را بیاموزید.

     

    ارور i’m not a robot یعنی چه ؟

     

     

    وقتی درحال فعالیت در اکانت خود هستید و با ارور من ربات نیستم در اینستاگرام روبه رو میشوید کلمه 30 روز را در متن اخطار i’m not a robot مشاهده میکنید و شاید این سوال در ذهنتان باشد که ارور 30 روزه اینستاگرام یعنی چه؟ این ارور یعنی شما فقط 30 روز مهلت دارید که به اینستاگرام ثابت کنید که ربات نیستید و اگر طی این مدت نتوانید مشکل من ربات نیستم اینستاگرام را حل کنید پیج شما برای همیشه غیرفعال میشود.حالا شاید بگویید که چگونه مشکل i’m not a robot در اینستاگرام را حل کنیم؟ در ادامه و با خواندن کامل همین مقاله شما میتوانید مشکل راستی آزمایی در اینستاگرام را به راحتی حل کنید.

     

     

    حل مشکل من ربات نیستم اینستاگرام

     

     

    مخاطبان زیادی به ما گزارش داده اند که هنگام ورود به پیج اینستاگرام خود با خطای Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable مواجه شده اند. خوب این یعنی چه ؟ یعنی : تأیید کنید که شما هستید تا به سیستم وارد شوید ما متوجه فعالیت غیرعادی از حساب شما شدیم بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف 30 روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، شما را به آن بازگردانیم.

     

    بهترین و ساده‌ترین روش موجود برای حل مشکل من ربات نیستم اینستاگرام شما این است که انجام این پروسه را بر عهده کارشناسان واحد پشتیبانی اینستا جوکار قرار دهید. بدین منظور یک تماس کوتاه با شماره‌های ضمیمه شده برقرار سازید. کارشناسان ما با دریافت برخی مشخصات از سوی شما پروسه بازیابی اکانت را آغاز می‌کنند و حتی اگر لازم باشد به طور مستقیم با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار خواهند کرد و نهایتا اکانت اینستاگرام‌تان را بازیابی می‌کنند. پس بهترین و بی‌دردسرترین روشی که می‌توانید از آن برای حل مشکل اینستاگرام خود استفاده کنید، مربوط به تماس گرفتن با کارشناسان سایت اینستا جوکار می‌شود.

     

    حسین
    -
    بازدید : 279
    برچسب‌ها :

     

    به طور کلی رفرش پیج اینستاگرام به معنای تازه کردن صفحه هوم اینستاگرام است. یعنی شما با رفرش کردن صفحه اصلی اینستاگرام میتوانید پست و استوری هایی که جدید منتشر شده را ببینید. بعضی وقت ها به دلیل قطعی موقتی اینترنت و یا به هر دلیل دیگری با خطای couldn’t refresh feed روبه رو میشویم و پست و استوری های جدید به ما نمایش داده نمیشود.که در بسیاری از مواقع موقتی بوده و پس از چند ثانیه یا چند دقیقه به طور خودکار برطرف می شود.

     

    اگر با خطای پوشش خبری بازخوانی نمی شوداینستاگرام برخورد کرده اید،صفحه اینستاگرام شما کاملا سفید شده و هیچ پست و استوری به شما نشان داده نمیشود و نمیتوانید هیچ فعالیتی داخل پیج انجام دهید. اما چه راه حلی برای رفع مشکل پوشش خبری بازخوانی نمیشود وجود دارد ؟

    توقف اجباری کردن اینستاگرام

    بعد از اینکه حافظه پنهان برنامه اینستاگرام را پاک کردید، باید اقدام به توقف اجباری اینستاگرام کنید، برای این کارد وارد تنظیمات موبایل خود شوید» به قسمت برنامه ها یا مدیریت برنامه های بروید» برنامه اینستاگرام را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید» روی توقف اجباری کلیک کنید.

    گزارش مشکل به اینستاگرام

    بهترین راه برای رفع مشکل پوشش خبری بازخوانی نمیشود اینستاگرام این است که برای پشتیبانی اینستاگرام ایمیل بفرستید و مشکلتان را مطرح کنید. برای گزارش مشکل به اینستاگرام متنی که در پایین براتون قرار میدم رو به همراه آیدی پیجتون برای اینستاگرام بفرستید.

    Hello dear Instagram, my account has been temporarily locked and I encountered a locked account error. Please fix my problem.

    [email protected]

     

    تعویض اینترنت گوشی 

     

    از خط دیگری برای اینترنت استفاده کنید،مثلا اگر از ایرانسل استفاده میکنید، تغییر دهید و اینترنت همراه اول استفاده کنید.یا اگر به وای فا وصل هستید،یکبار هم از اینترنت خط خودتون استفاده کنید.

    به روزرسانی کردن اینستاگرام

    عدم به روزرسانی اینستاگرام میتواند، هزاران مشکل برای شما ایجاد کنید،به فروشگاه پلی بروید و برنامه اینستاگرام را آپدیت کنید.تا بسیاری از مشکلات شما حل شود.

    خاموش و روشن کردن گوشی

    یکی دیگر از روش های رفع مشکل پوشش خبری بازخوانی نمیشود  این است که اینترنت خود را قطع کنید بعد یکبار گوشی خود را خاموش و مجدد روشن کنید. احتمالا با انجام این کار مشکل پوشش خبری اینستاگرام  شما حل میشود.

     

    حذف نصب اینستاگرام

     

    برای رفع مشکل پوشش خبری بازخوانی نمیشود یکبار برنامه اینستاگرام خود را حذف و مجدد نصب کنید.احتمالا مشکل شما حل شود

    برسی مشکل اینترنت

    بسیاری از مواقع دلیل دیدن این خطا پوشش خبری بازخوانی نمیشود ایراد در شبکه یا اینترنت است. حال این ایراد می تواند از اینترنت خودتان باشد یا اینکه مشکل از سمت زیرساخت باشد. اگر مشکل از زیرساخت باشد تقریبا کاری نمی توان کرد و باید منتظر ماند که مشکل زیرساخت برطرف گردد.

    برسی کردن بخش دسترسی به داده ها (access data)

    بعضی از کاربران که با مشکل بازخوانی نشدن اینستاگرام روبه رو هستند،گزارش کرده اند که با ورود به قسمت security و بعد از آن بخش access data یا همان همان امنیت > دسترسی به داده ها می باشد، و تایید اخطار  های نمایش داده شده، مشکل couldn’t refresh خود را حل کرده اند. اما توجه داشته باشید که این راهکار  تنها وقتی به شما کمک خواهد کرد که هنوز بتوانید به بخش تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید، اگر با سفید شدن صفحه اینستاگرام روبه رو هستید و  نمی توانید به تنظیمات بروید، این روش کمکی به شما نخواهد کرد.

    تغییر زبان موبایل

    حتما این روش رو هم برای رفع مشکل بازخوانی نشدن اینستاگرام انجام دهید، اگر زبان گوشی شما فارسی است، به تنظیمات موبایل خود بروید و زبان را روی انگلیسی قرار دهید،بعد به اینستاگرام بروید و ببینید مشکل حل شده است یا نه!!

     

    تغییر تنظیمات ساعت و تاریخ

     

    اگر تاریخ و ساعت شما دستی تنظیم شده است، آن را به حالت خودکار تبدیل کنید. همچنین در صورتی که 24 ساعته است، آن را به 12 ساعته و اگر 12 ساعته است آن را به 24 ساعته تبدیل کنید.یکی از روش های حل مشکل بازخوانی نشدن اینستاگرام تنظیم تاریخ و ساعت اینستاگرام هست.

    تغییر نام نقاط دستیابی

    یکی دیگه از کارایی که برای حل مشکل پوشش خبری بازخوانی نمیشود میتونید انجام بدید اینه که از اینترنت هر سیمکارتی که استفاده میکنید تنظیمات نقاط دستیابی اون رو تغییر بدید، برای اینکار وارد تنظیمات موبایل خودتون بشید. به قسمت نام نقاط دستیابی برید و یک نقطه دستیابی با عنوان 666 بسازید و نقطه دستیابی اینترنتتون رو روی اون قرار بدید. با این روش آیپی اینترنت شما تغییر میکند و مشکل پوشش خبری بازخوانی نمیشود اینستاگرام شما حل میشود.

    5 روش برای رفع مشکل پوشش خبری بازخوانی نمیشود

    حافظه تلفن خود را برسی کنید

    پر شدن حافظه گوشی ها می‌تواند مشکل ساز شود و گاها مشکلات خیلی عجیبی را به وجود آورد که عدم بازخوانی شدن اینستاگرام یکی از این مشکلات است. بنابراین حافظه داخلی گوشی خودتان را بررسی کنید و مطمئن شوید که فضای خالی مناسبی در آن وجود دارد. اگر حافظه گوشی پر بود، فایل های غیرضروری آن را حذف نمایید. بعد از آزاد کردن حافظه گوشی دوباره عملکرد اینستاگرام را بررسی کنید. احتمالا مشکل ‘Couldn’t refresh feed’ برطرف شده است و می‌توانید به راحتی به فعالیت در پیج خود ادامه دهید.

    حسین
    -
    بازدید : 236
    برچسب‌ها :

    پروفیل مبلی یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع مقاطع فولادی است که همیشه به نقاط قوت آن پرداخته شده و کمتر به ایراد و اشکالات احتمالی در مورد این مقطع توجه شده است. گرچه خوب یا بد بودن خواص یک محصول کاملا بستگی به کاربرد آن دارد. گاهی انعطاف پذیر بودن نقطه ضعف است و گاهی نقطه ی قوت. در ادامه اما با توجه به کاربرد های متداول لوله و پروفیل مبلی به بررسی خواص و ویژگی های مثبت و منفی این مقاطع خواهیم پرداخت. 

     

    ویژگی های مثبت لوله و پروفیل مبلی: 

    1.مناسب برای انجام انواع فرآیند ها:

    لوله و پروفیل مبلی به دلیل آن که ماده اولیه ای برای تولید هستند و خود به شکل خام کاربرد ویژه ای ندارند با اشکال ساده تولید می شوند تا مصرف کننده با فرآیندهایی چون خم و کشش شکل مورد نظر خود را در آن ها ایجاد کند. مقاطع باید منعطف باشند تا حین انجام فرآِیند دچار مشکل نشوند. در ناحیه خم دیواره داخلی پروفیل ولوله مبلی اصفهان فشرده در مقابل، بخش خارجی کشیده می شود. اگر ورق منعطف نباشد پاره و یا شکسته میشود. یا در مورد کشش اگر ورق کیفیت مطلوبی نداشته باشد با کمترین نیرو دچار پارگی می شود. ورق روغنی به عنوان ماده اولیه تولید مقاطع سبک به قدری نرم و انعطاف پذیر است که مقطع، این فرآیند ها را با بروز کمترین ایراد و اشکال می تواند پشت سر بگذارد.  

    2.دارای ابعاد درست و دقیق:

    دقت ابعاد از دو جهت مورد بررسی قرار می گیرد. اول طول و عرض پروفیل یا قطر لوله و دوم ضخامت مقطع و یکسان بودن این ضخامت در تمام طول لوله و پروفیل. کم و زیاد شدن کنترل نشده ی این ابعاد علاوه بر این که با افزایش و کاهش وزن بر قیمت پروفیل مبلی و مقاومت آن اثر می گذارد، حین تولید هم، صنعتگر را دچار مشکل می کند چرا که عموما قطعات ساخته شده از این مقاطع باید به درستی در قطعات دیگر چفت بشوند تا محصول نهایی با کیفیت مطلوب تولید بشود. 

    3.دارای سطح با کیفیت و مناسب برای آبکاری:

    منظور از کیفیت سطح لوله و پروفیل کیفیت ورق مصرفی برای تولید آنها و کیفیت درز جوش است. زمانی مقطع برای آبکاری مناسب است که سطح آن نه به قدری زبر باشد که آبکاری ناصاف بشود و نه به قدری نرم که به صورت ورقی از روی سطح آن بلند شود. سطح لوله و پروفیل سبک یا به عبارت بهتر سطح ورق روغنی زبری کاملا مطلوبی دارد. اما در مورد کیفیت درز جوش، با جوشکاری درز لوله و پروفیل زائده هایی در این ناحیه ایجاد می شود که اگر برداشته نشود به شدت کیفیت سطح مقطع را پایین می آورد و در نتیجه از کیفیت مقطع برای انجام آبکاری هم می کاهد. 

    4.سبک وزن با قیمت مناسب

    همان طور که پیشتر هم توضیح دادیم قیمت پروفیل سبک اصفهان و تمامی انواع مقاطع فولادی در تمامی کارخانه ها بر اساس وزن اعلام می شود. لوله و پروفیل سبک به دلیل آن که ورق نازکی دارند امکان تولید آن ها در ابعاد و اندازه های بزرگ هم وجود ندارد این دو عامل در کنار هم باعث شده این مقاطع به نسبت سایر نمومه ها وزن کمی داشته باشند و به همین خاطر است که در صعت با نام لوله و پروفیل سبک شناخته می شوند. همین وزن کمتر باعث می شود صنعتگر هنگام خرید هزینه ی کمتری هم پرداخت کند.

     

    ویژگی های منفی لوله و پروفیل مبلی: 

    1.به سرعت زنگ می زند: 

    آهن موجود در آلیاژ فولاد در معرض هوا به سرعت با اکسیژن واکنش میدهد و ماده ای قرمز یا قهوه ای رنگ به نام زنگ آهن تولید می کند که مقاومت بسیار کمی دارد. این فرآیند به تدریج باعث خوردگی و از بین رفتن مقطع می شود. این یکی از بزرگترین نقاط ضعف لوله و پروفیل های فولادی است که البته با آبکاری تا حد زیادی قابل کنترل است. 

    2.حین جابجایی احتمال خرابی آن وجود دارد: 

    با کم شدن ضخامت ورق از مقاومت آن در برابر فشار و ضربه هم کاسته می شود به همین خاطر حین جابجایی و انتقال مقاطع وقتی فشار وزن کل بندل به مقاطعی که زیرتر قرار گرفته اند وارد می شود به آن ها آسیب وارد می کند. انرژی و دقت بیشتری که صرف جابجایی و نگه داری با دقت آن ها می شود در نهایت باعث می شود قیمت این مقاطع کمی بیشتر از نمونه های ضخیم تر باشد. 

    https://sabaprofile.com/

    حسین
    -
    بازدید : 354
    برچسب‌ها :

    خرید تجهیزات فیزیوتراپی یکی از الزامات مهم در انواع کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها و مصارف خانگی است که به شدت برای درمان بیماران مخصوصا افرادی که بر اثر عوامل مختلفی دچار اختلالات حرکتی شده‌اند، نیاز است. اما تهیه و خرید آن نیاز به دقت بسیار بالایی دارد تا بتوان بهترین وسایل و تجهیزات فیزیوتراپی را برای درمان بیماران خریداری کرد. در ادامه این مطلب می‌خواهیم نکاتی را بیان کنیم که قبل از خرید این تجهیزات باید به آن حتما دقت کنید تا با اطمینان تجهیزات مورد نیاز خود را تهیه و از آن استفاده کنید. هر چقدر این دستگاه‌ها از کیفیت بهتری برخوردار باشند، نه تنها طول عمر بیشتری خواهند داشت، بلکه در روند بهبود سریع بیمار هم نقش مهمی را ایفا می‌کنند. 

    چرا باید وسایل فیزیوتراپی بخریم؟

    افراد به دلایل مختلفی دچار آسیب‌هایی در اندام‌های حرکتی خود می‌شوند و همین کافی است که اهمیت خرید تجهیزات فیزیوتراپی را برای شما اثبات کند. تصادف و سکته مغزی از جمله دلایلی هستند که در ایجاد تداخل در اندام‌های حرکتی افراد نقش مهمی دارند. در واقع بیماران می‌توانند با مراجعه به درمانگاه‌ها و کلینیک‌های تخصصی از این وسایل برای بهبود بیماری خود استفاده کنند. اما مشکلی که هست این است که گاهی هزینه‌های درمانی فیزیوتراپی بسیار بالا است و شاید افراد تا چند جلسه بیشتر نتوانند درمان خود را با توجه به شرایط اقتصادی جامعه ادامه دهند. با این حال یکی از بهترین راه‌حل‌هایی که وجود دارد این است که بتوانید با تهیه تجهیزات فیزیوتراپی خانگی نه تنها در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، بلکه روند بهبود خود را تسریع دهید.

    5 نکته مهم در خرید تجهیزات فیزیوتراپی

    به صورت کلی برای خرید هر نوع تجهیزات و وسایلی نکاتی است که اگر آن را بدانید، می‌توانید با خیال راحت بهترین وسایل را تهیه و از آن استفاده کنید. تجهیزات فیزیوتراپی هم از این قاعده استثنا نیستند. در ادامه این بخش ما 5 نکته‌ای را برای شما بیان می‌کنیم که اگر به آن‌ها توجه کنید، می‌توانید بهترین وسایل فیزیوتراپی را با بهترین کیفیت و قیمت از فروشندگانی معتبر تهیه کنید. 

     

    1. گارانتی دستگاه: شاید بهتر باشد توجه به خدمات پس از فروش در حین خرید دستگاه فیزیوتراپی برای شما در اولویت باشد. اگر تمامی پارامترها قبل از خرید تجهیزات فیزیوتراپی درست باشد، توجه به گارانتی و ضمانت نامه آن خیال شما را صد در صد راحت می‌کند که در صورت احتمال حتی یک در صد خرابی باز هم برای شما مشکلی پیش نمی‌آید. پس حتما قبل از خرید وسایل فیزیوتراپی حتما به دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش آن نهایت دقت را کنید.

     

    1. قدرت دستگاه: یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باید به آن حتما توجه کنید، توجه به توانایی و قدرت دستگاه در کارهای درمانی است. توجه کنید قدرت و توانایی دستگاه باید کاملا متناسب با نیاز شما باشد. نه آن‌قدر قوی باشد که خدایی نکرده آسیب بیشتری به اندام‌های حرکتی شما وارد کند و نه آن‌قدر ضعیف باشد که هیچ فایده‌ای برای درمان شما نداشته باشد.

     

    1. عمر مفید دستگاه: از آنجایی که هزینه خرید دستگاه‌های فیزیوتراپی کمی سنگین است. بنابراین معمولا افراد به دنبال خرید تجهیزاتی هستند که عمر بیشتری داشته باشند. بنابراین توجه به عمر دستگاه و کارآیی آن در بلند مدت یکی دیگر از پارامترهای مهمی است که باید قبل از خرید این تجهیزات درمانی حتما به آن توجه کنید.

     

    1. قابلیت حمل آسان: تجهیزات فیزیوتراپی باید قابلیت حمل آسان داشته باشند که در صورت لزوم بتوان به راحتی آن‌ها را جا به جا کرد. مخصوصا اگر برای مصارف خانگی استفاده می‌شوند. حمل آسان نه تنها کار را برای شما آسان‌تر می‌کند، بلکه در افزایش طول عمر دستگاه نیز به شدت مفید است.

     

    1. خرید از فروشندگان معتبر: به نظر ما آخرین نکته‌ای که باید به آن قبل از خرید انواع وسایل فیزیوتراپی توجه کنید، خرید از فروشندگانی معتبر است که سالیان سال است در این حوزه فعالیت می‌کنند. این دسته از تولیدکنندگان و فروشندگان نه تنها آشنایی کافی با انواع تجهیزات فیزیوتراپی دارند و می‌توانند مشاوره مناسبی قبل از خرید به شما دهند، بلکه خرید مشتری به شدت برایشان مهم است که ناراضی از فروشگاه آن‌ها نرود. اما چگونه می‌توان فروشندگان معتبر را در این زمینه پیدا کرد؟ جویشگر به عنوان بانک اطلاعات صنایع و مشاغل لیستی از بهترین و معتبرترین فروشندگان را به شما معرفی می‌کند که شما می‌توانید کاملا تضمین شده وسایل مورد نیاز خود را از آن‌ها تهیه کنید. کافی است برای ثبت سفارشات خود با فروشندگانی که در نظر دارید، تماس بگیرید.

     

    لیست بهترین و مهم‌ترین وسایل توانبخشی 

    تجهیزات و وسایل فیزیوتراپی که با نام وسایل توانبخشی هم شناخته می‌شوند، نه تنها در کارهای درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند، بلکه در بسیاری از باشگاه‌ها و ورزش‌های حرفه‌ای نیز مورد نیاز است. این نکته را گفتیم، چون در ادامه نام برخی از این وسایل را می‌بینید که در ورزشگاه‌ها و باشگاه‌ها دیده‌اید و شاید تاکنون به این فکر نکرده‌اید که همین وسایل نیز به عنوان تجهیزات فیزیوتراپی شناخته می‌شوند. 

    1. تردمیل

    2. توپ ورزشی

    3. دورچه ورزشی

    4. دستگاه استیمولاتور

    5. دستگاه شاک ویو

    6. دستگاه اولتراسوند

    خرید بهترین وسایل فیزیوتراپی 

    اگر به دنبال خرید بهترین وسایل فیزیوتراپی برای روند درمانی خود هستید و یا می‌خواهید آن را برای کلینیک‌های درمانی خریداری کنید، شاید آگاهی از قیمت آن بیش از هر چیزی برایتان مهم باشد. قیمت تجهیزات فیزیوتراپی تا حد زیادی به مدل، برند و کیفیت آن بستگی دارد. فروشگاه‌های بسیاری در کشور وجود دارند که حالا چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی تجهیزات خود را با بهترین قیمت و کیفیت به همراه خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. بهتر است در درجه اول برای آنکه خرید مطمئنی داشته باشید، بهترین تامین کنندگان را پیدا کنید و سپس با استفاده از نظر و مشاوره کارشناسان آن متناسب با نیاز خود بهترین نوع دستگاه را برای روند درمانی خود تهیه کنید.

    کلام پایانی 

    در این نوشته سعی کردیم به صورت مفصل در مورد خرید تجهیزات فیزیوتراپی و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید، صحبت کنیم. به عنوان کلام پایانی لازم میدانیم که این نکته را باز هم به شما یادآوری کنیم که از آنجایی که این دستگاه‌ها با جان و سلامتی افراد سروکار دارد، اگر از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد که معمولا در دستگاه‌های ارزان قیمت شایع است، نه تنها موجب بهبود بیماران نمی‌شود بلکه ممکن است خسارت‌های جبران ناپذیری به دلیل فشاری که به بدن بیمار وارد می‌کند، بر جای بگذارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان به خاطر قیمت تجهیزات به این مهمی را بی کیفیت نخرید. اگر فروشندگان و تامین کنندگان معتبری را پیدا کنید، تمامی این تجهیزات را می‌توانید با بهترین و مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید.

    حسین
    -
    بازدید : 358
    برچسب‌ها :

    طب سوزنی جزء طب سنتی چینی است. این شامل قرار دادن سوزن های بسیار نازک در نقاط فشار روی بدن شما است.

     

     

    ادامه مطلب
    حسین
    -
    بازدید : 282
    برچسب‌ها : طب سوزنی چیست,

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 56
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه